دنیای جوک و اس ام اس

دنیای جوک و اس ام اس

دنیای جوک و اس ام اس

دنیای جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که

 تو صف گاز ماشین باشم بعدش یهو یکی از ماشینا آتیش بگیره بعدش همه از ماشیناشون بیان بیرون فرار کنن, بعدش یه مادرو ببینم که داره خودشو میزنه میگه ای خدا بچه ی کوچیکم تو ماشینه یکی کمک کنه, بعد همه با چهرهای نا امید همدیگرو نگاه میکنن و میگن هیچ راهی نیست واسه نجاتش که یهو من داد میزنم هی مرد به خودت بیا بعد میخوام برم تو جایگاه گاز که یهو زنه دستمو میگیره میگه نه! من یه نگاهی تو چشاش میکنم بعد دستشو میندازم بعد میدووم میرم میرسم به ماشین بعدش یهو بووووووووووومب جایگاه میره رو هوا, همه جارو سکوت میگیره که ناگهان من با بچه ی توی دستم از تو آتیش میام بیرون .
بعدش که بچرو به مادرش تحویل دادم مادرش که داره بچرو نگاه میکنه میخواد از من تشکر کنه میبینه من نیستم!! چون قبلش تو دود محو شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد