دنیای جوک و اس ام اس

دنیای جوک و اس ام اس

دنیای جوک و اس ام اس

دنیای جوک و اس ام اس

دو زن بازیگر ایرانی که باعث خشم ضد انقلابها شدند!

به نقل از ماهستیم، «لعیا زنگنه» بازیگر و هنرپیشه صداوسیما در برنامه تلویزیونی سه ستاره شبکه سه سیما (که در ایام نوروز پخش شد) با مطرح کردن سخنانی قابل توجه گفت: در بسیاری از پروژه های سینمایی و برنامه های تلویزیونی با زنان ما که در فرهنگ حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رشد کرده اند فاطمه گونه رفتار نمی شود.  ما در کشوری بزرگ شده ایم و در فرهنگی رشد کرده ایم که در آن دختر پیغمبر، خصوصیات مادر پیامبر را دارد و در آن جایگاه یک زن هسته ی دین دانسته می شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من افتخار می کنم که در کشوری زندگی می کنم که رهبر آن از ذریه بانوی بزرگی به نام فاطمه (سلام الله علیها) است.

 


مسیح علینژاد،مه لقا فخرآور، آرش سیگارچی و تنی چند از فعالان ضدانقلاب در عرصه رسانه ی در اقدامی هماهنگ اقدام به انتشار تصاویر و فیلم هایی از لعیا زنگنه کردند؛ البته این پایان ماجرا نبود! چراکه در ذیل تصاویر و فیلم های منتشر شده توسط ضدانقلاب به این بازیگر توهین شد آن هم فقط به خاطر ابراز عقیده شخصی!

 


یکی دیگر از بازیگرانی که مورد خشم و توهین ضدانقلاب قرار گرفت خانم «الهام چرخنده» بازیگر سینما و تلویزیون بود، ایشان در برنامه نوروزی که در شبکه چهارم سیما پخش شد عید نوروز را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت؛ لحن زیبا و صمیمانه این بازیگر موجب شد که ضدانقلاب پس از لعیا زنگنه به او هجوم برند و او را مورد توهین قرار دهند.

 

نکته قابل تامل در این میان رویکرد کاملا متضاد و عوام فریبانه عناصر رسانه ای ضدانقلاب است، رویکردی که در تلویزیون های ماهواره ی و شبکه های اجتماعی مشاهده می شود گوشه ای از عوام فریبی این قبیل افراد است. در تلویزیون ها دم از آزادی بیان و عقیده می زنند ولی در شبکه های اجتماعی و محافل خصوصی نسبت به این مهم واکنش منفی نشان می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد